Branded content in de regio

Bij De Ondernemer maken we onder meer elke dinsdag een dagbladpagina in vrijwel alle titels van De Persgroep (oplage 1,1 miljoen, bereik 2,9 miljoen). Redactie afgewisseld met branded content. Per titel en editie kunnen we (delen van) pagina’s wisselen. Zo kocht Albert Captein het openingsverhaal in AD Groene Hart.

Met groot succes. Zijn beste week ooit, met verdubbeling klandizie! Daarmee werd Albert een voorbeeld voor velen. Let op: de gouden regel bij branded content is dat de afzender glashelder is. Wij maken het onderscheid met redactionele producties duidelijk door een afsluitend Informatieblokje in print en online door de tag Partner en een groene balk met ‘Aangeboden door Brokkensuper’.


Mijn kat ook blij, want ik kocht zelf ook Italiaanse brokjes en Smuky is er echt wild van. Ze kan zo in een reclamefilmpje. Het is ook echt gezonder, zie ik als ik kijk naar ….

Zie ook de online versie

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search